Politica de retur



Condiții de rezervare - Anulare, absență, plecare devreme și check-out târziu - Cerințe speciale de proprietate -
Prin rezervarea de cazare pe site-ul nostru, luați la cunoștință și sunteți de acord cu condițiile de rezervare pentru aceea Cazare, inclusiv cu politica de neprezentare pentru rezervarea respectivă și cu orice alte condiții (de servicii) care se aplică rezervării sau șederii dumneavoastră, cum ar fi serviciile și / sau produsele oferite de Cazare.
De asemenea este necesar să verificați condițiile anulării cu fiecare proprietate în parte.
G4 Booking Services SRL prin intermediul siteului www.rezervacamera.ro nu este responsabil de politică de anulare a proprietății.


Anulare
Anularea rezervărilor pot fi efectuate in conformitate cu politica proprietatii rezervate.
Vă rugăm să rețineți că, în cazul anulării,după această perioadă, costul total al sejurului sau al primei nopți poate fi încasat conform politicii de neprezentare a camerelor. Dacă nu vă prezentați la Proprietate în ziua rezervării și nu anunțați Proprietatea, vă puteți anula rezervarea pentru timpul rămas și, în funcție de termenii Cazării, este posibil să nu fiți eligibil pentru o rambursare.
În ciuda politicii de anulare a Proprietății, G4 BOOKING SERVICES SRL  își rezervă dreptul de a percepe o taxă de anulare - aceasta va fi menționată pe site.
Modificări
Vă rugăm să verificați cu atenție Termenii și condițiile proprietății înainte de rezervare. Unele proprietăți percep o taxă suplimentară pentru check-in devreme sau târziu.
Dacă doriți să revizuiți, să modificați sau să anulați rezervarea, vă rugăm să urmați instrucțiunile din e-mailul de confirmare, să utilizați instrumentul nostru de autoservire sau să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Politici speciale Multe unități de cazare au politici speciale pentru copii, pasageri și animale de companie. După cum s-a menționat mai sus, vă recomandăm insistent să verificați cazarea la Serviciul Clienți însuși sau să verificați politica de cazare.


Nevoi speciale: Dacă aveți nevoi speciale (cum ar fi o cameră accesibilă cu scaunul cu rotile), vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți sau Centrul de cazare pentru a afla dacă pot satisface nevoile dumneavoastră speciale. Vă rugăm să rețineți că cererile speciale sunt în funcție de disponibilitate și nu sunt garantate de G4 BOOKING SERVICES SRL . Dacă nevoile speciale nu pot fi satisfăcute, rezervarea va fi rambursată, anulată sau modificată în funcție de politicile unității de cazare, singura rugăminte să vă încadrați în termenul de 30 de zile anterior anulării.. Dacă cererea poate fi îndeplinită, veți primi o confirmare la sosire. G4 BOOKING SERVICES SRL  nu va fi responsabilă pentru daune sau costuri suportate de dvs. ca urmare a neîndeplinirii nevoilor dumneavoastră speciale.

Politica de livrare

Livrarea serviciilor se face electronic prin intermediul emailului utilizat la inregistrarea contului.


Politica de rambursare
Pentru a solicita o rambursare, vă rugăm să  contactați direct proprietatea rezervata. Vă rugăm să rețineți că scurtarea șederii dumneavoastră în timpul sezonului de vârf, perioadele de ocupare ridicată, în timpul târgurilor și convențiilor comerciale sau neanularea rezervării înainte de data scadentă menționată în confirmare poate duce la aplicarea unei penalități de către proprietari. Dacă se percepe o penalizare, aceasta va fi dedusă din suma rambursată.
Pagina de rezervare a camerei  va specifica perioada in care o proprietatea poate fi anulata  pentru a evita orice taxă de anulare. În general, termenul de anulare este 30 de zile pana la 24 de ore înainte de sosirea la camera rezervată.
În cele mai multe cazuri, sejururile scurtate vor fi rambursate în termenul propus de proprietarii spatiului de cazare .
Dacă, totuși,  anunțați după check-out, unele rambursări pentru sejururi scurtate pot dura mai mult, deoarece unele cazări pot întârzia să confirme datele exacte ale șederii dumneavoastră. Dacă procesarea rambursării dvs. este probabil să dureze mai mult de 10 zile, vă vom anunța prin e-mail la primirea solicitării dvs.

Politica de achizitionare a serviciilor pe platforma www.rezervacamera.ro

Pentru achitizionarea unui pachet de servicii ,proprietarii de spatii turistice vor primi factura proforma a serviciilor cu un termen scadent la 30 de zile din momentul emiterii facturii.Dupa plata serviciilor se va semna contractul pentru tipul de abonament ales.

1.Plata serviciilor contractate se poate face prin intermediul siteului www.mobilpay.ro un serviciu Netopia Payments Romania fara niciun cost suplimentar.Platile prin intermediul platformei www.mobilpay.ro sunt securizate .

Platile prin intermediul www.mobilpay.ro se pot face direct,accesand linkul de plata de pe factura proforma primita.

2.Prin transfer bancar in contul companiei G4 Booking Services SRL.

Politica de rambursare in cadrul serviciilor contractate pe platforma www.rezervacamera.ro

Pentru a solicita o rambursare a pachetului de servicii contractat va rugam ne contactati prin intermediul metodelor disponibile pe site.Termenul de notificare este de 30 de zile in cazul tuturor contractelor semnate cu G4 Booking Services SRL.
   

Mesaje {{unread_count}}
Chat cu: {{currentConversation.display_name}}
{{chat.display_name ? chat.display_name[0] : ''}}

{{chat.display_name}}

Tu: {{chat.last_message.content}}

{{chat.unread_count }}